استفاده از کاغذ حرارتی نامرغوب و بی کیفیت، به طور جد عمر هد و کاتر شما و نهایتا عمر چاپگر حرارتی شما را پایین می آورد.

استفاده از کاغذ نامناسب و ارزان، بجای اینکه باصرفه تر باشد، بدتر بار مالی بیشتری برایتان خواد داشت! چون عمر دستگاه پرینتر شما را پایین می آورد و هزینه تعمیر آن به شما تحمیل میشود.

کاغذ مرغوب علاوه بر اینکه کیفیت پرینت و چاپ بالاتری را برای شما به ارمغان می آورد، به دلیل نداشتن پرز، داخل پرینتر شما به راحتی حرکت کرده و هیچ آسیبی به آن نمیرساند.

هد و کاتر پرینتر حرارتی

در تصویر زیر هد و کاتر دستگاه نشان داده شده اند:

 

کاغذ حرارتی نامرغوب
کاتر پرینتر حرارتی

 

در واقع کاتر فیش پرینتر زمانی که نیاز به تعمیر پیدا می کند بایستی از دو جنبه مکانیکی و الکترونیکی مورد بررسی قرار بگیرد. کاتر فیش پرینتر در صورت استفاده از کاغذ نامرغوب و به دلیل مستهلک شدن می تواند کند گردد. در صورتی که با این کند شدن کاتر دیگر قادر نشود تا کاغذ را برش دهد، باید تعویض گردد

هد پرینتر حرارتی
هد پرینتر حرارتی

 

هد چاپ، هسته اصلی روند پرینت شما در این پرینترها است.این قطعه گرانترین بخش این مجموعه نیز محسوب می شود. هد فیش پرینتر عمدتا یا به طور کامل می سوزد و یا اینکه قسمت هایی از هد فیش پرینتر، دیگر قادر به گرفتن پرینت نخواهند بود. هد های فیش پرینتر در واقع از المنت های بسیار بسیار کوچکی تشکیل شده اند که با فرمان گرفتن از مین برد، باتوجه به نوع چاپی که نیاز هست گرفته شود یک قسمت از هد گرم خواهد شد و پس از چند لحظه با برداشتن جریان الکترونیکی به دلیل عدم وجود حرارت دیگر چاپی صورت نخواهد گرفت.

بنابراین میشود نتیجه گرفت استفاده از کاغذ حرارتی نامرغوب نه تنها به نفع شما نیست، بلکه بدون شک باعث از کارافتادگی پرینتر شده و زیان مالی در پی خواهد داشت.

یکی دیگر از عوامل پرز دار بودن کاغذ حرارتی، برش نامناسب می‌باشد.

نحوه برش این رول‌ها باید به صورتی باشد که تیغ برش تیز باشد و برش تمیز و با دقت کامل انجام گیرد.

پس حتما هنگام خرید از کیفیت مرغوب این کاغذها مطمئن شوید

مجموعه ارس رول خود را متعهد میداند همواره کاغذ حرارتی مرغوب و درجه یک به مشتریان خود تحویل داده تا همواره رضایت مشتریان و مصرف کنندگان محترم تامین گردد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست