نگهداری از کاغذ حرارتی و رول حرارتی شرایط آسانی دارد و معمولا عمر آنها در صورت نگهداری مناسب، میتواند بین یک تا حتی دو و نیم سال باشد.  اما باید به چند نکته توجه کرد تا عمر این کاغذها زیاد باشد.

 

لیست مکان های نامناسب برای نگهداری از کاغذ حرارتی

1.مکان های خیلی روشن

رولهای حرارتی و در کل کاغذهای حرارتی در معرض تابش مستقیم خورشید کمرنگ می شود و شکل و فرم کلی خود را از دست می دهد. بنابراین نباید رول های حرارتی را در جایی قرار دهید که تابش مستقیم خورشید به آنها بخورد. در عوض برای افزایش طول عمر  باید آن را در مکان های تاریک و با نور کم نگه داری کنید. هرچقدر کیفیت کاغذ کم باشد ویا گرماژ آن کم یا غیریکنواخت باشد، ماندگاری کاغذ در برابر نور خورشید کمتر خواهد بود.

2.مکان های مرطوب

از نگهداری رول حرارتی در مکان های مرطوب جدا خودداری کنید زیرا احتمال جذب رطوبت توسط این رول ها بالاست. محدوده ی استاندارد برای نگهداری کاغذهای حرارتی، رطوبت خانه است و هرچقدر مکان نگهداری خشک تر باشد بهتر خواهد بود.

3.نزدیک روغن ها، چربی و مایعات

مایعات و چربی ها نه تنها کاغذ را دفرمه و تجزیه می کنند بلکه با جوهر به کار رفته در رول حرارتی نیز واکنش داده و رنگ آن را از بین می برند. بنابراین تا حد امکان این رول ها را از مایعات،چربی ها و روغن ها دور نگه دارید.

کیفیت کاغذ و گرماژ آن نیز اهمیت زیادی در ماندگاری کاغذ و چاپ آن دارد. بنابراین در هنگام خرید حتما از کیفیت کاغذ و یکنواخت بودن گرماژ آن اطمینان حاصل فرمایید.رول های ما از بهترین نوع کاغذ تهیه شده تا بهترین کیفیت چاپ و ماندگاری را برای شما به ارمغان بیاورد.

همچنین این موارد را برای نگهداری از کاغذ حرارتی و رول حرارتی رعایت فرمایید تا از سالم ماندن آنها اطمینان حاصل کنید.

برگشت به بخش آموزش

رفتن به بخش فروشگاه

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست