کاغذ ترمال یا حرارتی

در این مقاله قصد داریم انواع رول حرارتی را معرفی نماییم

انواع مختلفی از این کاغذها را هر روزه از پذیرنده های پوز، بیمارستان ها، دستگاه های خود پرداز و فروشگاه ها و بانک ها دریافت می کنیم.

کاغذهایی که در داخل خود جوهر دارند و عملیات چاپ بوسیله حرارت انجام میگیرد، کاغذ ترمال یا حرارتی هستند. بیشترین رسیدهای پرداخت کنونی از این کاغذ ها تهیه می شوند. سرعت پرینتر های حرارتی به دلیل ساختار کاغذهای ترمال بسیار بالا است. به دنبال این سرعت بالا فاکتور ها و رسید های چاپ شده با كاغذ های حرارتی نسبت به انواع دیگر چاپ ها تمیز تر و باكیفیت تر است.

انواع رول حرارتی و متداول ترین سایزهای رول حرارتی

سایز 57 میلیمتری در متراژهای 16،12،8و20 متری و حتی بالاتر که در انواع پوزهای بانکی و کارتخوان ها،صندوق های فروشگاهی،ترازوها و ماشین حسابها و… مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع رول حرارتی
کارتخوان

سایز 79 میلیمتری(8سانتی) که متراژهای پایین آن(50،40و60متری) در پرینتر ژورنال انواع خودپردازها، فیش پرینترها و صندوق های فروشگاهی و… استفاده میشوند.همچنین متراژهای بالاتر(240و280متری) در پرینتر رسید انواع خودپردازها و همچنین دستگاه های نوبت دهی مورد استفاده قرار میگیرند که این نوع معمولا دارای چاپ بلک مارک جهت برش آسان و هم اندازه هستند.

انواع رول حرارتی
خودپرداز

سایز 108 میلیمتری(11سانتی) در متراژهای22،20و24 متری که در پرینترهای آزمایشگاهی،رستوران ها و کافی شاپ ها و… مورد استفاده هستند. همچنین نوع نوار قلب این سایز هم در دستگاه های نوار قلب کاربرد دارند. این نوع رول حرارتی دارای گرماژ بالا بوده و باید کیفیت چاپ بالاتری داشته باشد.

البته رول حرارتی ارس مفتخر است همه ی رول های خود را از کاغذ با کیفیت فوق العاده بالا تولید و عرضه کند تا مشتریان عزیز کیفیت بالا را با قیمت مناسب تجربه کنند.

سایزهای مختلفی از رول های حرارتی نیز وجود دارند که هرکدام مصرف خاص خود را دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست